rakan-rakan sampul gula-gula

Monday, July 12, 2010

congrates SPAIN...!!!!!



yahhh... bsuke sukie dulu sblom memulakan perlawanan bola (final) untuk Spain n Netherland..

team Spain!!!

team Oranje!!!

asakan demi asakan yang d lakukan... akhirnye...

hero Spain (Iniesta) menjaringkan gol di minit ke 116..

GOOLLLL!!!!!!! jeritan kegembiraan d brikan..

Yeeaahh itu die Spain menjadi negara ke8 (kalo xsilap) yg menjulang piala Dunia..

wahh..!! gumbire sampai cium piala....

hoho... sukenye.....

bebelan:
bola da settle pon akhirnye....... pada minit yg ke 116 (kalo xsilap aku la... kalo slh korg bg tau ye...) Spain berjaya membolos pertahanan Oranje (Netherland) & menjaringkan gol pertamanye... time nie aku rase sedey gak la.. walaupon aku tau n dah agak yg Spain akan menang... erm.. nak wat cmne da naseb... tp ble tgok kegembiraan dorg menjulang piala dunia 2.. aku pon ikot suke gak la.. heheh.. kalo Oyang aku ade lagi mesti die bersedih sbb hal nie coz die merupekan org Netherland.. seb bek Oyang da xde.. jadi bebas la aku nk sokong sape pon.. hahahah(derhake punye cicit)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails