rakan-rakan sampul gula-gula

Monday, January 18, 2010

Kami The Movie DVDRip (2008) Malaysia avi Mediafire Links

Posted by zeyy at 3:52 PM Labels: avi, DVDrip, kami the movie, Malaysia, Mediafire, mediafire links


Sinopsis:
‘KAMI the Movie’ bermula dengan Lynn, seorang lepasan SPM dari pekan kecil, yang berbakat dan bercita-cita besar menjadi seorang penulis berjaya. Dia mencari duit kocek dengan mengulas untuk majalah muzik seperti ‘Junk’ dan juga projek cetakkannya sendiri, ‘Kami’ (bukankah lagi logik sebagai blog?) dibawah nama penanya, Teka Teki. Premis ini sendiri sudah cukup ringkas dan menarik untuk memegang perhatian sebilangan besar penonton muda moden.
Seperti biasa, dunia selepas persekolahan penuh dengan perubahan dan eksperimentasi. Dugaan lama juga kadang-kadang tidak habis menghantui kita. Macam Lynn, sejarahnya berjinak-jinak dengan dadah kembali dengan kemunculan balak lamanya, Boy, tokan dan samseng yang telah mengikutinya memulakan hidup baru di kota KL.
Rentasan Lynn disertai kawan-kawan terbaiknya, Ali dan Abu, yang tak habis-habis bergolak dengan hal rumahtangga dan juga pemulihan dadah, serta Sofie yang cantik tetapi cerdik, dan Adii yang kelakar tetapi dalam diam pandai juga mencari pasangan ideal. Walau bagaimana renggang pun keadaan dan walau sepalat manapun hidup, setiap remaja akan sempat juga bercinta.
Genre:Drama Komedi Keluarga
Download link here:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails