rakan-rakan sampul gula-gula

Friday, February 12, 2010

Koleksi Kuliah Ustaz Azhar Idrus VCDRip Mediafire Links *Update


Info:
Ustaz Azhar Idrus tak perlu diperkenalkan lagi bagi mereka yang tinggal di kawasan Pantai Timur. Ceramah dan Kuliyah agama beliau yang bersahaja dan mesej yang disampaikan "terang lagi bersuluh" membuatkan sekali dengar nak dengar lagi. Walaupun begitu, ada juga golongan tak berapa nak paham mesej yang disampaikan dan terus potong babak sekerat-sekerat like tv3 dan rtm. ohhhhh..Sedikit biodata Ustaz Azhar Idrus dibawah.
Asal Kampung Ladang, Kuala Terengganu.
Bersekolah di Sekolah Inggeris Sultan Sulaiman Kuala Terengganu hingga Tingkatan 6. Pernah menjadi seorang guru muzik pada tahun 1985 Mulai belajar agama sekitar tahun 1990. Belajar secara talaqqi lebih kurang dengan lapan orang guru dalam tempoh 12 tahun. Antara guru beliau ialah Tuan Guru Haji Muhammad Zin Pondok Lubuk Pandan Wakaf Tapai. Ustaz Azhar Idrus juga dikenali sebagai seorang photographer yang baik. Jom usha website gambar yang beliau dan team beliau capture http://www.digitalmukmin.com/.
Memang menarik. tapi kebanyakkan dah diedit dengan photoshop.Oh jika ada sebarang pertanyaan boleh sahaja di ajukan soalan di website beliau http://www.ustazazhar.com/v1/. Selamat mendownload!

Genre:Kuliyah Agama Islamic

Download Link:
Tilam Daun Pisang
part 1 - http://www.mediafire.com/?tjzmyytgnmy
part 6 - http://www.mediafire.com/?mmd2l3hnzkb
still more to come..tungguuu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails